20. september 2010

Meiser

 

 

 

 

 

6 kommentarer:

  1. Hei Gunn
    Flotte fugle bilder du har tatt, hvilken linse er det du har brukt ?

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar, jeg har brukt SIGMA DG 70-300 mm 1:4-4.5. Zooma maksimalt, og så satt jeg nesten oppi matfatet selv. :)

    SvarSlett
  3. Takk for opplysningen , jeg trenger slike tips :-)
    Har hengt ut fuglemat i treet i hagen, så nå får jeg vente ........
    ;-)

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder av dem, gøy å ta bilder av fugler, byr på mang en utfordring :)

    SvarSlett
  5. Jag måste säga det igen. De här bilderna är så otroligt fina. Visste du att tofsmesen har en teckning i nacken som ser ut som två ögon och skrämmer iväg rovfåglarna som försöker ta den.
    Kram
    Kerstin

    SvarSlett
  6. Hei Kerstin,
    Nei jeg visste ikke det! Det må jeg se om jeg kan få sett, de er så raske de små toppmeisene.

    SvarSlett