5. juni 2011

Ekorn igjen







 

9 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Dette er blinkskudd!

    SvarSlett
  2. Hei,og tusen takk for kommentaren på fotobloggen min,alltid koselig med nye bekjentskaper.
    Aldeles nydelige bilder av ekornet her hos deg.De er vakre disse små dyrene.Vi fikk se et veldig tamt et da vi var i Namsos i helgen(det kan du se bilder av i den andre bloggen min,som heter "Mitt glade hundeliv",hvis du har lyst).Velkommen å ta en titt.
    Ha en fin dag.
    PS:Håper det er greit at jeg linker deg?

    SvarSlett
  3. Nä men .. vilka underbara härliga bilder på ekorren :) jag har några ekorrar som kommer hit varje dag och äter :)
    underbara bilder du har här på din blogg :)
    Jag läggar till dig också på min blogg :)
    kram/Mimmi

    SvarSlett
  4. Tack för din fina kommentar igen :)och dina ekorre bilder var lika härliga idag som de var förre gången jag tittade på dom :)
    kram :)

    SvarSlett
  5. L
    I
    N
    D
    O
    !
    。˚✿•
    Amiga,
    Passei para uma visitinha.
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿•.¸¸♪♫♪
    。˚ ˚ ˛✿

    SvarSlett
  6. ჱܓOlá, amiga!
    。°✿

    Passei para deixar um abraço.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ✿✿♪

    ♫° 。✿ ✿ჱܓ

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder!
    Ønsker deg en fin fredda'!

    SvarSlett
  8. Så otroligt vackra bilder på Ekorren!
    Ha en fin helg!
    Anneli

    SvarSlett